Honda Fury Forums: banner

2017 Honda Fury (Non-ABS) Mods

2.4K views 33 replies 6 participants last post by  Bobber94  
#1 ·
Cześć wszystkim, w końcu zabrałem się za opublikowanie mojej furii po tym, jak przyszły moje rury.

Duża pomoc od @Furi15 z niestandardowym mocowaniem prędkościomierza.

Mam nadzieję, że wam się spodoba to, co mam, ponieważ wciąż pracuję nad kilkoma rzeczami, aby uczynić ją całkowicie moją własnością.

Zamierzam pomalować chromowane osłony silnika na czarno.

Jeśli macie jakieś pytania lub chcecie linki do kierunkowskazów lub czegokolwiek innego, czego użyłem, dajcie znać.

Moje kierownice to 6-calowe Z-bary od TJ brutal customs, pasujące do Hondy Shadow Sabre 2006 z czarnymi riserami TC BROS 2" .

Wydech to rury Freedom Performance sharp curve radius.

Kontroler EFI wkrótce.
Sam pomalowałem obudowę reflektora.

Mocowanie tablicy rejestracyjnej pasuje do Hondy Shadow Sabre 1100 '06 od Blue Collar Bobbers. Zamontowałem ją do ramy.

Światło stopu to obudowa 3-funkcyjna do przyczep i ma w niej żarówkę LED 1157.
Z Autozone/NAPA

Moje zaciski kierunkowskazów są do rur UTV/ATV, ponieważ nasze widelce są ogromne.
 

Attachments

#2 ·
Hej wszystkim, w końcu zabrałem się za opublikowanie mojej furii po tym, jak przyszły moje rury.

Duża pomoc od @Furi15 z niestandardowym mocowaniem prędkościomierza.

Mam nadzieję, że wam się spodoba to, co mam, ponieważ wciąż pracuję nad kilkoma rzeczami, aby uczynić ją całkowicie moją.

Zamierzam pomalować chromowane osłony silnika na czarno.

Jeśli macie jakieś pytania lub chcecie linki do kierunkowskazów lub czegokolwiek innego, czego użyłem, dajcie znać.

Moje kierownice to 6-calowe Z-bary od TJ brutal customs, pasujące do Hondy Shadow Sabre 2006 z czarnymi riserami TC BROS 2".

Wydech to rury o ostrym promieniu krzywizny Freedom Performance.

Kontroler EFI wkrótce.
Sam pomalowałem wiadro reflektora.

Mocowanie tablicy rejestracyjnej pasuje do Hondy Shadow Sabre 1100 '06 od blue collar bobbers. Zamontowałem go do ramy.

Światło stopu to obudowa 3-funkcyjna i ma w niej żarówkę LED 1157.
Z Autozone/NAPA

Moje zaciski kierunkowskazów są do rur UTV/ATV, ponieważ nasze widelce są ogromne.

View attachment 248959
View attachment 248955
View attachment 248952
View attachment 248957
View attachment 248958
Uwielbiam ten wygląd!
 
#6 ·
Zaciemnione osłony nagłówka. Przesiądę się na stożkowy filtr powietrza, gdy tylko dostanę kontroler paliwa.

Oczyściłem części za pomocą zmywacza do samolotów, a następnie użyłem promotora adhezji. Następnie pomalowałem lakierem VHT o wysokim połysku. Uwielbiam efekt.

Następny w kolejce jest kontroler, nowy filtr powietrza, a następnie 4-calowe przedłużenia widelca i dłuższy przewód hamulcowy.

Mam nadzieję, że wam się podoba! Wymieniłem również akumulator na 400cca litowo-jonowy, NOCO NPL5, tak mi się wydaje. Działa świetnie.

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie pozytywne opinie. Wielkie podziękowania dla @Furi15 za niestandardowy uchwyt prędkościomierza. Nie mógłbym tego zrobić bez niego.
Image
Image
Image
 
#7 · (Edited)
Zaktualizowałem moje kierownice i wiadro na światło. Pomalowałem moje błotniki i tym podobne na półmatową/satynową czerń.
Zamówiłem również kilka kierownic Harley, pociąłem je, dodałem trochę długości na środku i zespawałem je z powrotem.

to są kierownice o wysokości 10 cali z Amazon, materiał stalowy z podwyższeniami 2 cale. Wszystkie oryginalne kable. Zamówiłem przedłużony kabel od speigler, który przyjdzie jutro.
Do tej pory kierownice były wspaniałe. Całkowicie zmieniły wygląd motocykla. Oryginalna linia działa z nimi, ale polecam ją zmienić, jeśli ktoś rozważa zrobienie tego samego, co ja.
Image
Image
Image
Image
 
#8 ·
Zaktualizowałem swoje kierownice i wiadro na światło. Pomalowałem moje błotniki i tym podobne na półmatową/satynową czerń.
Zamówiłem również kilka kierownic Harley, pociąłem je, dodałem trochę długości na środku i zespawałem je z powrotem.

to są kierownice o wysokości 10 cali z Amazon, materiał stalowy z podwyższeniami 1” i pół. Wszystkie oryginalne kable. Zamówiłem przedłużony kabel od speigler, który przyjdzie jutro.
Do tej pory kierownice były wspaniałe. Całkowicie zmieniły wygląd motocykla. Oryginalna linia działa z nimi, ale polecam ją zmienić, jeśli ktoś rozważa zrobienie tego samego, co ja. View attachment 249300 View attachment 249301 View attachment 249302 View attachment 249303
Ostatecznie wyczyszczę spaw i wygładzę go, aby był trochę czystszy. Dajcie znać, co myślicie! Mogę również udostępnić linki do tego, co kupiłem i użyłem.
 
#9 ·
Wygląda dobrze. Chcę wiedzieć, jak zamontowałeś obudowę wskaźnika. Wygląda na jakiś rodzaj zacisku.
 
#11 ·
Aktualizacja,

w końcu zrobiłem własną wersję T Mod. Podążałem za tym wspaniałym postem i wprowadziłem pewne poprawki do tylnej ramy. Przesunąłem mocowanie tablicy rejestracyjnej OEM i obniżyłem tył o dobrą ilość bez otarć. Testowane na mnie i mojej damie.

Zespawałem również pręt prosto przez wspornik po moim cięciu i usunąłem ten badziewny plastik i światło LED. Wymagało to wszystkiego i teraz mam kierunkowskazy, tylne światło LED i światła hamowania w jednym.
Naprawiłem mocowanie tablicy rejestracyjnej z rynku wtórnego i wyregulowałem jego wysokość.
Teraz siedzi o wiele niżej. Miałem dość tego, że tył siedział tak wysoko.

następnym krokiem jest w końcu zdobycie ładnego błotnika bobber i zrobienie własnego oparcia.
Dzięki wszystkim za wspaniałe wskazówki i instrukcje dotyczące T Mod. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące tego, co zrobiłem i mojego bałaganu w okablowaniu.
Przepraszam za nieobecność, ponieważ życie było szalone.
 

Attachments

#12 ·
Wygląda dobrze. Lekki wspornik wyglądający tak, jak zacząłem jakiś czas temu.
Image

W końcu znalazłem światła, których chcę użyć, więc zacznę od tego.
 
#13 ·
To jest czyste! Podoba mi się ta zaokrąglona rura. Sprawia, że rozważam odcięcie kierownicy i próbę uczynienia jej czystszej haha.

Oto link do świateł, których użyłem zarówno z przodu, jak i z tyłu. Niesamowity zestaw.
 
#15 ·
Kolejna myśl: będziesz chciał nałożyć bezbarwną powłokę na te obudowy, ponieważ po kilku miesiącach na słońcu utlenią się i będą wyglądać okropnie.
 
#18 ·
W końcu zabrałem się za przygotowanie i pomalowanie osłon na matowy czarny kolor. Mogę rozważyć powrót i dodanie satynowej warstwy lakieru bezbarwnego.

Mam nadzieję, że nie wygląda to tandetnie, ale moim zdaniem wyszło całkiem czysto. Pedał hamulca i inne drobne elementy będą dziś wieczorem powlekane.

Dajcie znać, co myślicie.
 

Attachments

#19 ·
W końcu zabrałem się za przygotowanie i pomalowanie osłon na matową czerń. Mogę rozważyć powrót i dodanie satynowej warstwy lakieru bezbarwnego.

Mam nadzieję, że nie wygląda to tandetnie, ale moim zdaniem wyszło całkiem nieźle. Pedał hamulca i inne drobne elementy zostaną dziś wieczorem pokryte powłoką.

Dajcie znać, co o tym myślicie.
Osobiście nie pomalowałbym tego na czarno, osobiście wysłałbym wszystko do Santa Ana CA i zlecił chromowanie wszystkich części. Nigdy nie mógłbym się zmusić do odchromowania czegokolwiek w moim motocyklu. Ale to ja, lubię chrom, a niektórzy ludzie nie.
 
#21 ·
Patrzę na Chrome jak na alkohol, każdy ma swoją własną tolerancję. Ja lubię tylko tyle, żeby się nim cieszyć, ale rano niczego nie żałować. :LOL:
 
#23 ·
Patrzę na Chrome jak na alkohol, każdy ma swoją własną tolerancję. Ja lubię tylko tyle, żeby się nim cieszyć, ale rano niczego nie żałować. :LOL:
Sam jestem wielkim fanem alkoholu. Z drugiej strony moja wątroba już tak bardzo nie. :LOL: Myślę, że to samo dotyczy Chrome, więc tym razem trzymam się od niego z daleka.
Ale kiedy w wieku 20 lat jeździłem na moim bobberze... kurczę :ROFLMAO:
 
#22 ·
Zdecydowałem, że chcę inne wykończenie. Zdjąłem wszystkie moje części, zgrubnie je obrobiłem. Pomalowałem je ponownie i potraktowałem opalarką.
A następnie wykończyłem je satynowym lakierem bezbarwnym.

Myślę, że wyszły w porządku. Pani to uwielbia. :D Naprawdę zadowolony z efektów.
 

Attachments

#25 ·
W końcu dostałem swoje kierownice i kable.
Zamówiłem kilka kierownic z Amazona i dopasowałem je do długości. Pociąłem je i zespawałem.

Dostałem uniwersalne zestawy kabli do sprzęgła i przepustnicy, ponieważ Motion Pro nie produkuje już niestandardowych pojedynczych kabli.

Wybrałem Venhill i zrobiłem własne.
Proces był trochę trudny, ale teraz nie czuję się już tak niepewnie jak na początku. Jestem całkiem pewien, że mógłbym zrobić nowe sprzęgło i kabel przepustnicy.
Zrobiłem też własny pałąk z pomocą mini siedzenia z Amazona. Pociąłem go, wziąłem trochę materiału z zaopatrzenia w ciągniki i sam go wygiąłem.
To był fajny mały projekt, podczas gdy ćwiczyłem wygląd projektu. W końcu zrobię kolejny. Może wygnę go w inny sposób.

Skończyło się na tym, że uszkodziłem tylny błotnik, więc zmatowiłem wszystko i pomalowałem wszystko na półmatową czerń.

Dla odniesienia, to są 14-calowe małpie kierownice z półtora calowymi podwyższeniami.

Mam 180 cm wzrostu i ważę 106 kg.

Znalazłem też kilka szerokich zacisków kierownicy ATV, które są lekkie dla moich kierunkowskazów, teraz jestem bardzo zadowolony z rezultatu. Zmodyfikowałem również ilość, którą @Furi15 dla mnie zrobił. Odwróciłem to, podgrzałem i trochę wygiąłem, żeby było bliżej kierownicy.

Zabawa w ciągu ostatnich kilku tygodni. Naprawdę lubię robić własne rzeczy z tym, co mamy. Wiele z tych rzeczy jest drogich. Jeśli ktoś ma jakieś pytania, zapraszam do zadawania.
 

Attachments

#27 ·
Witajcie, w końcu opublikowałem moją Fury po tym, jak dotarły moje rury.

Duża pomoc od @Furi15 z niestandardowym mocowaniem Speedo.

Mam nadzieję, że wszystkim się podoba to, co mam, ponieważ nadal pracuję nad kilkoma rzeczami, aby uczynić ją w pełni moją.

Docelowo pomaluję chromowane osłony silnika na czarno.

Jeśli macie jakieś pytania lub chcecie linki do kierunkowskazów lub czegokolwiek innego, czego użyłem, dajcie mi znać.

Moje kierownice to Z-bary o wysokości 6 cali od TJ brutal customs, dopasowane do Hondy Shadow Sabre 2006 z 2-calowymi czarnymi riserami TC BROS.

Wydech to Freedom Performance Sharp Curve Radius Pipes.

Kontroler EFI wkrótce.
Pomalowałem samemu obudowę reflektora.

Uchwyt tablicy rejestracyjnej pochodzi z Hondy Shadow Sabre 1100 '06 od blue collar bobbers. Zamontowałem go do ramy.

Światło hamowania to 3-funkcyjna obudowa przyczepy i ma w niej żarówkę LED 1157.
Z Autozone/NAPA

Moje zaciski kierunkowskazów są przeznaczone do rur UTV/ATV, ponieważ nasze widelce są masywne.

View attachment 248959
View attachment 248955
View attachment 248952
View attachment 248957
View attachment 248958
Wygląda świetnie 👍👍
 
#28 ·
W końcu zdecydowałem się na skok i odcięcie tylnego błotnika.
Współpracowałem ze spawaczem, aby wykonać niestandardowe wsporniki do testowania i użytkowania w międzyczasie.
W każdym razie w końcu maluję niektóre moje części i mam nadzieję, że złożę to do weekendu.
Nie wiem, czy wygląda źle, czy dobrze, ale podoba mi się postęp. Nie martw się. Cała rdza i brud zostały wypolerowane, zagruntowane, a następnie pomalowane.
To było dużo zabawy i frustracji, ale mam nadzieję, że wszystko wkrótce się połączy.
Użyto 1/8 calowej blachy stalowej przyciętej do kształtu moich niestandardowych wsporników.
Śruby SS 3/16 cala do śrub mocujących do podwozia ramy pomocniczej pozostałego na rowerze.
A także 11-calowy, moim zdaniem, stalowy błotnik do Harley'a, który posiekałem i dopasowałem do mojego roweru.
Teraz, gdy wszystko jest pomalowane, przerobię okablowanie kierunkowskazów i mocowania tablicy rejestracyjnej.
Mam nadzieję, że uważacie, że warto poświęcić czas, dziękuję za sprawdzenie moich postów.
 

Attachments

#30 ·
Dzięki, stary. Naprawdę chciałem tego spróbować od jakiegoś czasu. Nie byłem pewien, jak się do tego zabrać, ale skończyło się na tym, że wprowadziłem kilka zmian modyfikacyjnych, których nie widać na zdjęciach.

Wszystko jest pomalowane i właśnie schnie i utwardza się. Mam nadzieję, że do tego weekendu uda mi się wszystko złożyć, aby przynajmniej dać wizualny obraz tego, jak to będzie wyglądać.

Powiem, że to było dość duże i nie jestem pewien, czy moje możliwości były na odpowiednim poziomie, kiedy zaczynałem ten projekt. Mogę skończyć z zamówieniem niestandardowych obrabianych elementów.

Chciałem spróbować skopiować pomysł projektowy błotnika sumo X, ponieważ mają one elementy, które przykręca się bezpośrednio do zewnętrznej strony ramy pomocniczej. A Harley Softail również ma takie elementy ramy pomocniczej, które przykręca się do tylnej części.
 
#31 ·
Farby prawie dobre. Pozostawię je do dłuższego siedzenia i utwardzenia. Farby wystarczająco suche, aby je dotknąć. Testuję dopasowanie wszystkiego, zanim wywiercę moje ostatnie trzy otwory na trzecią śrubę na każdym wsporniku. Wywiercę otwory na moje kierunkowskazy w ostatnim otworze na mocowanie błotnika i jutro dokończę okablowanie, gdy tylko wrócę z pracy.

Ogólnie myślę, że wygląda przyzwoicie.
 

Attachments

#32 ·
Niewiele problemów, wydaje mi się, że mam pewne luzy na moich wspornikach. Trochę ugięcia, ale zakładam, że to dlatego, że otwory na śruby moich wsporników są nieco cienkie z powodu rury. Dodam stalowe tuleje wewnątrz rury, aby zwiększyć sztywność i dobrze się tego pozbyć.

Światła działają i są podłączone. Niestety upuściłem kombinerki i porysowałem nowo pomalowane błotniki :LOL:

Szlifowanie i poprawki są przewidziane w przyszłości.
Szczerze mówiąc, może po prostu wrzucę długi pręt przez moją ostateczną śrubę mocującą, aby nadać całości dodatkową wytrzymałość.
Kilka przeszkód, ale nic, co zniszczy mój rower.
Modlę się, żebym to rozgryzł haha
 

Attachments

#33 ·
Więc jest zrobione. Dużo przeklinania i marudzenia, ale wszystko jest złożone.
Muszę umieścić moje wiszące zaczepy pod błotnikiem po bokach ścian błotnika, ale zrobiłem jazdę próbną i jedzie się dobrze! Nic nie ociera!
Czas pokaże. Wydaje się wystarczająco solidne.
Niestety, moje pomiary po prawej stronie były błędne o kilka centymetrów. Może 1/8 cala za dużo po jednej stronie.
Nic strasznego. Muszę sprawdzić okablowanie światła hamowania, bo działało, zanim wyjechałem, a teraz już nie działa haha
W każdym razie, nie przejmujcie się chaotycznym garażem. Śpieszyłem się, żeby zdążyć przed deszczem i zrobić małą jazdę próbną dziś wieczorem. Jedzie płynnie, a moje siedzenie leżące płasko jest w rzeczywistości znacznie wygodniejsze.
Mam nadzieję, że wszystkim podoba się końcowy rezultat. Więcej wkrótce. Zamierzam współpracować z maszynistą, aby wykonać dla mnie jakieś porządne wsporniki błotnika, które montuje się nad ramą pomocniczą i przykręca od góry i po bokach dla dodatkowego wsparcia.
Może nie jest idealne, ale jeździ.
 

Attachments