Honda Fury Forums: banner
1 - 20 of 21 Posts

·
Premium Member
Joined
·
2,565 Posts
Discussion Starter · #3 ·
This must be obvious to everyone else but me but when and why would you want to fold it :confused:.
Some ask why, I ask why not.

It looks cleaner and not in the way when parked. And not every swingin harry has it.
Who makes the mount, cost, and how is it mounted?
A small company named Harley Davidson (OMG on a Honda), about $175, modified with a dremel and bolted to the frame. Has a LED light already on it, so about the same/ a little less than other side mounts.
 

·
Registered
Joined
·
2,152 Posts
This must be obvious to everyone else but me but when and why would you want to fold it :confused:.
Dumb question, Gar; posed by someone who has, obviously, never been to a drive-through carwash. LOL.

Cheers
 

·
Registered
Joined
·
2,152 Posts
LOL. You gotta be kiddin'. I had never seen that before, or even imagined they existed. LOL.

42º; heat wave! Mounting up, off to Pub.

Cheers
 

·
Premium Member
Joined
·
6,727 Posts
Gar, Is that the same one they highlighted a year or so ago on American Chopper? The bike wash I saw actually turned the wheels so the whole wheel got cleaned.
 

·
Premium Member
Joined
·
6,727 Posts
just took a closer look... I beleive the rear tire is on a belt that is moving. Front tire is on a roller.
 

·
Premium Member
Joined
·
6,727 Posts
Not sure about windows, but it looks like she'll do a fine job on your undercarriage.
 

·
Registered
Joined
·
2,152 Posts
Not sure about windows, but it looks like she'll do a fine job on your undercarriage.
Let's see.......the last time I "traded-up" for one of these, it cost me half of everything I owned! And she still didn't do windows! LOL.

Cheers
 

·
Premium Member
Joined
·
2,565 Posts
Discussion Starter · #12 ·
WTFO, why do some people feel the need to hijack every thread on here with off topic dumb azzed banter ?
 

·
Registered
Joined
·
2,152 Posts
WTFO, why do some people feel the need to hijack every thread on here with off topic dumb azzed banter ?
Whoa! A little testy, aren't we? Lost your sense of humor?

Cheers
 

·
Premium Member
Joined
·
6,191 Posts
Some ask why, I ask why not.

It looks cleaner and not in the way when parked. And not every swingin harry has it.


A small company named Harley Davidson (OMG on a Honda), about $175, modified with a dremel and bolted to the frame. Has a LED light already on it, so about the same/ a little less than other side mounts.
Yea... saw that when I was shopping for a bike before I bought the Fury... Thought it was a good idea... think that's what drew me to a side mounted plate in the first place... Anyways, kudos... looks good.
 

·
Registered
Joined
·
253 Posts
I seem to always be bringing this up, but as a police officer and a rider, I hate to see others get into trouble for ignorance. Folding licence plate holders are illegal in many states. The police seem to believe that they are only there to hide the numbers when you do not stop and attempt to elude them. Many officers don't know the equipment regulations and some that do, don't care whether your plate folds, however there is always that ONE. Personally, I don't see the need to move it, but we all have our own tastes. That's one of the things that make motorcycling fun.
 

·
Registered
Joined
·
494 Posts
I seem to always be bringing this up, but as a police officer and a rider, I hate to see others get into trouble for ignorance. Folding licence plate holders are illegal in many states. The police seem to believe that they are only there to hide the numbers when you do not stop and attempt to elude them. Many officers don't know the equipment regulations and some that do, don't care whether your plate folds, however there is always that ONE. Personally, I don't see the need to move it, but we all have our own tastes. That's one of the things that make motorcycling fun.

Someone should tell Harley:)...The stock V-Rod plate folds up.
 

·
Premium Member
Joined
·
2,565 Posts
Discussion Starter · #17 ·

·
Premium Member
Joined
·
1,629 Posts
That's the mount from the V rod isn't it? Odd how I got stopped 3 times for the plate being under the fender on my CBR but a Harley can sell a folding hiding plate factory with no issues. WTF
 

·
Premium Member
Joined
·
2,565 Posts
Discussion Starter · #19 ·
That's the mount from the V rod isn't it? Odd how I got stopped 3 times for the plate being under the fender on my CBR but a Harley can sell a folding hiding plate factory with no issues. WTF
Yes it is, HD also uses it on the Nightster, I doubt anyone can tell it folds unless you drive off with it folded.
 
1 - 20 of 21 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top