Honda Fury Forums: banner

1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
Joined
·
630 Posts
Discussion Starter #1
Just seen this on one of toney's sites.



Had to look twice to make sure it was a fury lol
 

·
Registered
Joined
·
168 Posts
I asked him about his pipes and pricing on a custom pair just like it or similar and all he told me was, "they will be expensive", didn't answer my question, but i guess he wasn't interested in selling, oh well because those pipes are sick
 

·
Registered
Joined
·
3,409 Posts
WTF????I need that exhaust. How do I get it?
 

·
Registered
Joined
·
427 Posts
That bike is sick!!! Love that exhaust....He has no money in his Fury does he????? Damn
 

·
Registered
Joined
·
2,389 Posts

·
Registered
Joined
·
3,348 Posts
He needs a bike for R&D for new pipes for the Fury, his own custom design, would you be interested? For a free set of customs?
 

·
Registered
Joined
·
2,389 Posts
He needs a bike for R&D for new pipes for the Fury, his own custom design, would you be interested? For a free set of customs?
Yeah Im an hour away, I can get him the bike saturday possibly
 

·
Registered
Joined
·
1,516 Posts
Shit I will ship my bike there for R&D and get those free pipes. I wont be riding much longer here in NY.
 

·
Registered
Joined
·
3,348 Posts
Imright, I talked to the General Manager of Frankie Surrano Designs, Ft Lauderdale, Fl. and he is going to be talking to Frankie tonight about setting this up, and the downtime to expect. So I will have the info for ya tomorrow. And Buzz, I will tell him you said HI! If anyone else is interested if Imright can,t do it, PM me about your interest. :).
 

·
Premium Member
Joined
·
76 Posts
While i cannot send my bike there for R&D, I will be first inline to get a set of pipes once the design is finished.
 
1 - 20 of 21 Posts
Top